ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ, ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ...
Εβδομάδα αφιερωμένη στα γεγονότα του Πολυτεχνείου αλλά και γιορτή στην τάξη του ολοημέρου.
Τα παιδιά αυτή τη βδομάδα είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν και να μάθουν για τις αξίες της ελευθερίας , της Ειρήνης, της Δημοκρατίας και της Δικτατορίας. Πρώτα ακούσανε για αυτά μέσα από τις λογοτεχνικές ιστορίες της κ.Δημοκρατίας και της κ.Δικατορίας, με την ιστορία της Σοφής Ελιάς αλλά και μέσα από αληθινές ιστορίες για την Χούντα και το Πολυτεχνείο.
Έπειτα ακούσανε ηχητικά ντοκουμέντα και είδαν εικόνες και βίντεο για την εποχή (τους δικτάτορες, τους φοιτητές κτλ.).
Τραγούδησαν βλέποντας στο youtube video με τα τραγούδια :
Ο ΔΡΟΜΟΣ και
, τα οποία τραγούδησαν και στη γιορτή .
Φτιάξανε εικόνες για να μάθουν ευκολότερα το τραγούδι “Ο δρόμος είχε τη δική του ιστορία”, παιξανε κινητικά παιχνίδια με το στίχο "2 καρδιές και έναν ήλιο στη μέση"και μπήκανε στο κλίμα με δραματοποίηση της νύχτας του Πολυτεχνείου και φωνάζοντας το σύνθημα ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.Έφιάξαν και δική τους ατομική πρόσκληση με τις πύλες του Πολυτεχνείου.
Μέτρα και βάλε τον ήλιο του τραγουδιού στη μέση |
Οι πύλες και το τανκ |
Προσκλήσεις γιοτής |
Επίσης μάθανε τι θα πεί διαμαρτυρία και πορεία , δηλώσανε τι δικαιωμα θα θέλανε να υπερασπιστούν και τα ζωγραφίσανε σε ομαδικό κολάζ..
Ομαδικό κολάζ-Διαμαρτυρία |
Βασικό δικαίωμα σε μια δημοκρατία είναι το δικαίωμα ψήφου.
Αλλά τι είναι και πως γίνονται οι εκλογές; Μπορούμε να κάνουμε κι εμείς;
Με τη βοήθεια της νηπιαγωγού κάνανε όλη την εκλογική διαδικασία μαθαίνοντας, διασκεδάζοντας αλλά και εμπλουτίζοντας το λεξιλόγιο τους με νέες λέξεις (Κάλπη, εκλογές, υποψήφιοι, ψηφοδέλτιο, παραβάν, εφορευτική επιτροπή κτλ.).
Αρχικά μιλήσανε για τον τρόπο ψηφοφορίας, φτιάξανε ατομικές αστυνομικές ταυτότητες ως ψηφοφόροι με τα δακτυλικά αποτυπώματα τους.
Ταυτότητα νηπίου |
Μετά ορίσανε και ποιοί θα ήταν υποψήφιοι για τον τίτλο του “σούπερ βοηθού της τάξης”. Κατόπιν οι υποψήφιοι έβγαλαν λόγο μπροστά στο λαό, τους ψηφοφόρους τους, για να τους πείσουν να τους ψηφίσουν.
Ένας υποψήφιος περιμένει κάτω για να μιλήσει |
Υποψήφιος βγάζει λόγο |
Φτιάξανε κάλπη , παραβάν στο κουκλόσπιτο και τρία παιδιά ορίστηκαν εφορευτική επιτροπή για να επιβλέπουν τη διαδικασία, να σβήνουν όποιον ψήφισε, να σφραγίζουν κάθε ψηφοδέλτιο και να επιτηρούν στην κάλπη.
Εξασκήθηκαν στα μαθηματικά στην καταμέτρηση των ψήφων (τόσα ψηφοδέλτια -φακέλους όσα και τα παιδιά ) και έβγαλαν τον φίλο τους το Ζαφείρη με τέσσερις ψήφους!!!Όλοι δώσαν συγχαρητήρια στον νικητή.
Καταμέτρηση ψήφων |
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ ΤΑΞΗΣ |
Για τη γιορτή τα παιδιά έκαναν έργα και φύλα εργασίας σχετικά με το πολυτεχνείο , τα οποία στολίσαμε στη τάξη του ολοημέρου
Ατομικές εργασίες |
..τα παιδιά τραγούδησαν...
..και στο τέλος τους περίμενε μια έκπληξη! Κουκλοθέατρο από τις νηπιαγωγούς τους !
Γονείς και παιδιά παρακολούθησαν την Ντενεκεδούπολη της Ευγενίας Φακίνου με ένα εναλλακτικο τέλος (που αποφάσισαν τα ίδια τα παιδιά) και τους άρεσε πολύ!
ΛΑΔΕΝΙΟΣ |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου